onsdag, september 23, 2009

Heej

Heej här sitter jag och har fått rekord i komentarer på alla bloggar jag har bara söta komentarer får jag !!
Det tkr jag om <33 hoppas jag får ännu mer Sötakomentarer tacckk simone och de andra för era småsötakomentarer tyvärr minns jag inte namnen på de 2 andra stora bloggarna men ska säga att jag digagr era headers om man gemnför med mej asså har världens finaste header men vet ej hur man laddar upp på blogspot ;O

Älskar alla fina som komenterar min blogg skulle bli svin glad om Foki skulle komentera hon är min IDOl, Tack Alma och KOrnelia för era komentarer oxå<3


Men ha det bra !!!!!!!!!


oj idag har jag varit på skolan sen ica köpte en dr.poepper och en mellis sen åt jag de innan spelningen gick väldigt dåligt första gången ;O

Hoppas jag lär mej det i veckan ha ddet bra hejdåd alla säta <3

7 kommentarer:

  1. Jag slår vad om att det gick bra!!
    du äger ju på allt<33

    SvaraRadera
  2. SV: trumläxan alltså? Coolt!

    Jag bara chillar hemma i soffan :P

    SvaraRadera
  3. Sv: Joo.. men övning ger färdighet! :)

    SvaraRadera
  4. Kan int du svara mee dina komentarer sötiz?<33 det vore schysst<33 love you (a)

    SvaraRadera
  5. Heej Alma tyvärr så kan jag inte men om du har ett googlekonto så kan du klicka på Google konto och då så kan jag svara där !!

    SvaraRadera

Komentar tack!<3