lördag, september 26, 2009

Storheden,Basket(L)

Hej idag har jag varit i Luleå / Arcus hallen :) och spelat basket :) Vi spelade 18-32 mot Antnäs (norrbottens bästa 98 vi e 2.a :),) Sen vet jag ej mot Gammelstan 97 men vi förlora : ( men tänk att det var 5 97 sen var det mer 98 typ :) så vi kämpa bra + att vi e van med lågkorg men inte 97 matcherna :( Sen vann vi mot Gladan med 36-20 :) Typ nå sånt :) elr 34 ..


Ha en bra lördagskväll alla söta barn&vuxna:) Vi for till storheden efter första matchen köpte kläder till Klassfotot :) en Lila tunika (hehe egentligen en lång armad men ska ha den som tunika ) Och ett par jeansleggins på vuxen av delningen ;O haha jag e så liten annars . Jag kanske ska sluta äta godis för då får jag typ en tröja för 699 kr LOVE ADIDAS TRÖJAN :) Den e dess utom Lila (mina vänner tkr jag passar i det :),,) Men då blir det att sluta äta till det börjar snöa x)) <3 ha det bra igen Puss alla söta !! Gillar dej Simone hjärtat :)

4 kommentarer:

Komentar tack!<3