måndag, oktober 26, 2009

HEJ

Hej idag satt jag framför datan och tänkte på hur många som har svikit mej 9 st ;O och Alma de e ej du! och ine du heller Kornelia .....................................................
¨jJJa igår varat jag frisk men jag nyser helatiden nu x) för jag orkar iinte snyta mig............................



måst till stan ska typ köpa lös glitter som man kan toppa naglarna i omman sätter nagellack på de och så vill ag köpa lösnaglag och ngn ny nagellack .. och ngra snygga nagelsmycken också hehe behöver nog inte köpa lösnaglar tilll oekfingrarna men de anra xD men köper ett stort paket då....
tummarna e oxå ganska långa menn ska försöka hitta nagelbalsam och en nagel fil och en sån där nagepetare som man tar bort smuts under nagelbanden ich under nagkarbna ..-..

har typ blivit galen i naglaar de e så snygga de foki gör http://fokis.se/category/fokis-nails.html kolla !

2 kommentarer:

  1. vem har svikit dig??
    ps. skriv inte namnen här utan på msn eller då!!

    SvaraRadera
  2. Vadå jag har väl inte svikit dej ;O;O så jag har det eller????? Men om jag inte har det, så skriov mitt namn åxå då!!! :D

    SvaraRadera

Komentar tack!<3