torsdag, november 12, 2009

Skolamedvikarieochhemkunskap






Hej idag är mkt Hänt läs rubriken jag ändrar lite text stiiler så ni Int bli imsiga Nu Nu ska jag och v ill veta alla som läser bloggen skriver en komentar i detta inlägg för annars Lägger jag ner blogggen om de bara e Alma som läser Danm de e ganska lång tråkigt Att inte Få ngn komentar .. KNR mej ensam Alma dina tips vill jag gärna ha ; D idag hände en sak:


Simon: Kolla Ronja och Lisa siare ut som Att gå i 7: an bakifrån ..


Jag: Ofta: /


Simon: Hahah jo kolla iaf Lisa


Jag: Men Lisa e ju typ mkt Kortare ...


Simon: ja men brydd: D


Jag: jaja


Linn: Ronja!


Ronja: va??


Linn: Kom hit


sen så pratade de Och så tog Linn Ronjas macka


Ronja: ja ta den du,,


Så gick hon och smöra en ny xD typ ungefär ngt sånt var de iaf


Och detta:


Igår prata jag med Wilma i ttyp 2h vi prata om topp allt från till tå, D f'n Vad jag saknar deej vi Måste va med varann ngn gång för vi Hinner typ aldrig flr Att du e mest med Linn & Simon (Menar INGET INGET dumt!) <3>


haha läste jag Ronjas blogg om våran vikarie läs: http://www.ronjasjoberg.blogspot.com/ hane typ snäll vi fpr smsa på lektionerna fort vi gör det ej han brydde sej det iaf När Linn hade med den i förrgår: D ja nu sitter jag och tänkker idag ska det det bli ngt mini inlägg Utan ett mkt mkt mkotm mkt mkt Större mkt mkt: D ja





Hiss:


denna ring i rosa elr lila: D