fredag, oktober 16, 2009

Heej har kommit på att ja kan ju inte bara skriva om en massa olika skit saker tex om Foki och sånt känner mej dålig jag gillar ju fokis blogg men känner som om att jag har lurat mig själv att bara tro på hon:)

ja nu ska jag va lite mer seriös i bkloggen och skriva om vardagen :)
ja idag har kag varit med Wilma,Linnea,Linn,Emma,Alma,Hanna,Simon,Josef de e bara i blandad ordning inte om hur jag gillar !! ja vi va hos simon i typ 1 ½ h då fick jag ju tid att gosa med Ski-Doo
hans katt den var nog den sötaste jag sett :) Ja sen gick vi typ på byn och Wilma ggjorde en knas grreej kan visA DE SOM VILL se det haha hon e sjukt skojig den tjejen <3>
wilma har bay n jumo vet ej hur det stavas ! ib helgen hoppas det går bra för henne såg att agnes oxå har det så nu ser jag e båda 2 en lyckospark ;)ja sen på byn så vart klockan typ 16.00 och vi gick in på ica jag köpte ett vanilj hjärta och då så skulle jag hem de andra gick till emma och såg på beck typ........... :)
ha det bra jag vill bara säga att läs www.emmadamm.blogg.se ´s blogg hon e bra på att rita eller jättebra :) jag vill ha ngn som deltar i min tävling hoppas alma vill det ;)

1 kommentar:

  1. okeej jag vill, men vars ska man skriva berättelsen?<33 ska man skicka till dig eller ska man skriva här??? (a)

    SvaraRadera

Komentar tack!<3