lördag, oktober 03, 2009

Sorry :')

Ledsen att jaginte har skrivit på ett tag :) HAr haft det undebart de sista dagarna jag har träffat Eve min kusin som nu bor i Norge óch jag har träffat henne jätte snälla trevliga nya kille som är norsk :) nu lyssnar jag på:
http://www.youtube.com/watch?v=i1zuN17t51A&feature=fvw den e jätte bra det e Were are you now med Justin Bieber han e bara bäst coh söt ;)


Ja jag hade så klart otur igen med att vinna en tävling ;'( ja imorrn har jag match i antnäs kl 12.00 de e ngn film på tv4 nu som heter Hemma bäst men jag kan säga med Wilma bäst x))
elr med kompisar bäst
Hemma kommer näst x))
jag rimma lite där nu ska jag nog översätta en låt somhheter were are you now :


Ohh, yeahh.
Var är du nu
När jag behöver dig mest
Varför inte du ta min hand
Jag vill vara nära

Ta min hand och gå med mig, yeah
Var är du nu
När ingenting går rätt
Var är du nu
Jag kan inte se ljuset

Så ta min hand och gå med mig
Visa mig vad jag ska ha, yeah
Jag vill att du befriar mig, yeah yeah

Var är du nu
Nu när jag är halv vuxit
Varför är vi långt isär
Jag känner mig ensam

Var är du nu
När ingenting går rätt
Var är du nu
Jag kan inte se ljuset

.

Det e inte omgjort eller nå den e lång för han sjunger den söligt elr lång och lång den e 2.17 min och sek asså det låter som om den e i 1 sek när man läser texten typ x))

1 kommentar:

Komentar tack!<3