torsdag, oktober 08, 2009

HISSA ELR DISSA?

Heejj idag tänkte jag börja med HISSA & DISSA :) Tkr ni att jag ska starta en tävling?? De kmr vara om den som vinner bilder som jag gör då :) ;) har du frågor som du vill ställa skicka ett brev till tovaaah.blogspot@hotmail.com det är inte en msn det är bara för mail jag skaffat den :)
Jag ritar så klart bildena för hand:) kommer med en tävling kanske om mågra dar om ni säger att ni vill ha en tävling jag hoppas att adressen funkar :)

Nu börjar jag med min hiss och diss :

HISS:

Justin Bieber:) han sjungger bra :)

Dans för dans är jätte roligt för man har som en rolig taktik
www.fokis.se min favvi blogg
DISS:
Jag dissar faktiskt att äta pizza ibland iaf men ibland kan de va gott men jag e lite äckligt faktiskt

BWO tkr inte de e bra ..

de som inte är sig själv utan bara vill härma en för att den e cool elr att den e hennes bästis det gillar inte jag :)

2 kommentarer:

  1. ja starta en tävling<33
    snälla det skulle vara jätteroligt eller ska jag säga "great fun"? jag lärde mig det ordet på engelskan;)
    men ha en tävling<33
    puss puss på dig (a)

    SvaraRadera

Komentar tack!<3