tisdag, november 10, 2009

Hej imorn e de ju trummor igen ;D ja e så spänd till vintermarknaden gissa vad jo jag ska sjunga solo ;o it så bra ?? hehe jag e scenrädd först och främst sene jag ju dålig :O
ja idga har jag it gjort så mkt vi kanske får en vikarie imorn för att våran lärare kände sej dålig idag :D kanske roligt med en lite annan fröken ;D ja vi har svin lite läxa jag ska och ta Vaccinet på tisdag asså v.47 dee e drop in för oss :D ja på fredag 20 november då ska jag och klippa mej kl 14.30 wilma följa??? :D ha det bra och alma ditt svar :
ja det var roligt :D och jag tänker börja med de :d

1 kommentar:

  1. vad bra sötizz!!<33 men om du vill ha tips hur du kan få mer komentarer så kan jag hjälpa dig med några ideér som jag har!! <33 måste int men får gjärna be om hjälp och jag säger dte här till dig för att i ditt förra inlägg så sa du att ågon mer skulle komenatera... eller att du ville att någon mer skulle komentera asså mer än jag!! så vad säger du vill du ha några idéer? <33

    SvaraRadera

Komentar tack!<3