måndag, november 09, 2009

Hej sitetr här på kören nu ;D börjar snart jippi ska ju sjunga solo på step byn step jag kanske skriver lite fel men de e för att jag måst hinna skriva allt :D ja har it haft tid med att skriva sorry vill gärna att ngn komenterar mina inlägg förutom Alma ;D Idag på skolan hjade vi bara 1h i klasssrummet sen slöjd sen mat sen riddarskolan :O lite skönt ., men de blir ju mer läxor och de e sucksuck ;D ja wilma hade fest i lördag hade svin roligt älskar dej bästvännen nu och föralltid ;D


Ja va meed LInn efter de vi sov i råne sen va vi med Simon,Kalle,Josef,Daniel sen gick Kalle och då kom wilma & emma :D han skulle ha träning :o ...

Ja men nu börjaar kören pusshejjss s:D

1 kommentar:

  1. var det roligt på kören?? och kan du inte svara på mina frågor typ att i varje inlägg så skriver du svar typ såhär: "svar till Alma: ja det var roligt" om du fattar vad jag menar så vore det bra och det vorde toppen om du sjorde så... så kan du göra så? <33

    SvaraRadera

Komentar tack!<3